Elgiganten

Eller Elmutanten, som en af mine venner kalder det.
Jeg har aldrig i mit liv oplevet en så dårlig service,
hos en forretning som tilsyneladende klarer sig så godt.
Jeg tror det er fordi de må have en bedre service i de andre nordiske lande.

ALDRIG har jeg købt een eneste ting, som var iorden i den butik.
Aldrig!
Jeg har altid haft et allerhelvedes hyr med at bytte,
reklamere osv osv – og lur mig om de ikke har gjort det igen!

Jeg har købt onsdagsheltens julegave på deres Black Friday udsalg.
En maskine til en værdi af 2399kr – Det var nu ikke det jeg endte med at give,
men det er ikke pointen.
De vælger at sende den med posten – kunne ikke vælge Collect @ store –
selvom jeg foretrækker den løsning, for så kan man brokke sig med det samme,
hvis kassen har været åbnet, er i stykker eller lign.
Fint nok – det er så gratis at få tilsendt,
hvis jeg vælger at få den sendt direkte til posthuset,
altså uden omdeling.
Mandag får jeg en besked fra Post DK,
at de forgæves har forsøgt at levere pakken…

Heldigvis ligger posthuset om hjørnet, så jeg henter den bare senere.
Jeg kommer ned i den tomme Kiwibutik, afleverer pakkesedlen til den flinke medarbejder, skriver under mens han henter pakken og så kommer han tilbage,
sætter den på disken og lige der er jeg ved at skælde ud – ikke på ham –
men på Elgiganten – igen…
Så har de GudHjælpeMig ikke pakket den ind!
Overhovedet!
De har klasket en pakkelabel på maskinens kasse.
Hvilket jo ikke giver mening!
En så dyr maskine skal jo emballeres –
og hvad så når jeg rykker labelen af, og den æder noget af kassen?
Hvad nu når postbudet har skrevet med TUSCH på kassen?
2014-12-03 11.02.57
Så kan jeg garenteret ikke få den byttet –
plus det da ikke er en særlig pæn julegave så!
Jamen!
Derudover har den fået et slag i den ene side,
(Alle ved jo hvordan posten er med pakkerne),
så måske er den i stykker også.

Jeg er godtnok ved at være træt af Elgiganten –
og det piner mig at de er de billigste på så mange områder!
Onsdagshelten købte en spritny iphone derude –
hvorefter der i pakken manglede halvdelen.
Manualen havde været brugt, der var ingen headset eller oplader med.
Spritny Telefon!!!
Jeg købte en hvid ipad – hvorefter de gav mig en sort –
den kan ikke byttes når filmen er brudt!
Sidste år fik jeg en mælkeskummer i julegave –
der manglede også halvdelen.
Da jeg så skulle ud og bytte den, begyndte dansen mellem kundeservice og butikken,
fordi ingen af dem ville hjælpe mig.
Det endte med at en medarbejder tog mig med ned til hylden i butikken hvor de står,
tog delene fra en af dem på hylden og så fulgte mig ud.
Altså – hvad nu når nogen køber den han lige tog delene fra?!
Øv hvor jeg hader den lortebutik!

Comments are closed.